siti's FotoPage

By: Syahmi Sukri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Sunday, 6-May-2007 12:40 Email | Share | | Bookmark
The Fuji Mountain,Japan

Pemandangan dari tasik Kawaguchi
 
 
View all 30 photos...
Mount Fuji (富士山, Fuji-san?, IPA: [ɸɯʥisaɴ]) listen (help·info) is the highest mountain in Japan. It straddles the boundary of Shizuoka and Yamanashi prefectures just west of Tokyo, from where it can be seen on a clear day. It is located near the Pacific coast of central Honshū. Three small cities surround it, they are: Gotemba (East), Fuji-Yoshida (North) and Fujinomiya (Southwest).

Details of Fuji
Elevation 3,776 m (12,388 ft)
Location Chūbu region, Honshū, Japan
Prominence 3,776 m (12,388 ft)
Coordinates 35.358° N 138.731° E


Sunday, 29-Apr-2007 13:08 Email | Share | | Bookmark
Tulip oh Tulip

tak sabar nak makan sembe, tak kira dah bunga tulip ke, makan...
 
 
View all 18 photos...
Musim bunga tulip di New Town Nagaoka

Sebelum tu pi kat Yakuzan Park lihat sakura


Thursday, 19-Apr-2007 13:41 Email | Share | | Bookmark
Program MADINA

Sempat juga nak bergambar
Mesyuarat sedang berjalan
 
View all 6 photos...
Program silaturahim dgn pelajar baru masuk dan mesyuarat Agung MADINA ( Malaysia di Nagaoka).


Thursday, 19-Apr-2007 12:30 Email | Share | | Bookmark
Sekolah oh sekolah ku, kibogaoka, Nagaoka, Niigata

Pintu masuk kindergarden
 
Nak ke sekolah, jalan kaki je
View all 12 photos...
Kini syahmi dan Ammar dah pi sekolah iaitu kindergarden. Aqilah dan Wafiy pergi sekolah rendah.


Thursday, 19-Apr-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Sakura oh Sakura, Bunga oh Bunga

On the way to University
Tak puas tengok, petik pula.
 
View all 24 photos...
Pemandangan musim sakura memang paling cantik. Subhanaallah Allah yang maha kuasa. Seindah macam mana pun, hanya seketika sahaja. Lebih kurang 2 minggu sahaja, sakura kembang, selepas tu.....gugurlah ia...... Ibarat dunia ini, indah macam mana pun....ia akan hancur.........

Muhasabah diri sebelum kita dimuhasabah.....


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net